Термохигрометър HARVIA
                                                    -10%  
Код на продукта: SAS92300

Термохигрометър HARVIA

70.41 lev 78.23 lev
Цените са без такса за доставка
бр.:
Време за доставка
Продуктът може да има малко по-различна форма или цвят от показаните на снимката.

Термо - влагомер HARVIA

Хоризонтален термохигрометър HARVIA със заоблени краища. Надеждният механичен термо-хигрометър HARVIA ще ви позволи лесно да следите температурата и влажността на сауната. Термохигрометър HARVIA в стилен, класически стил ще се впише идеално в дизайна на всяка сауна. Качеството, надеждността и издръжливостта на техните продукти са важни за финландската компания HARVIA. Така че термохигрометърът HARVIA има 2 години гаранция, така че през този период могат да бъдат докладвани неочаквани повреди.

Термохигрометърът HARVIA е херметичен, безопасен и устойчив на високи температури и влажност. Изработена от дърво, така че е много удобна за използване в сауна. При производството на този термо - влагомер са спазени препоръките, като обхватът на показанията на влагомерите е 0 - 100%, а на термометъра - 120 градуса.

HARVIA работи в областта на продуктите за сауна от много години, така че е надеждна и гарантира високо качество на продукта. Термохигрометърът HARVIA се счита за един от най-висококачествените продукти в сравнение с неговите конкуренти. Никога няма да сбъркате, когато купувате продукти от тази компания.

Термо-хигрометърът е едно от най-важните съоръжения за сауна. Хигрометърът е предназначен да измерва и следи промените във влажността в помещението, а термометърът определя температурата. И двете устройства са просто необходими, ако искате безопасен и правилен микроклимат в парната баня. Влажността в помещението трябва да се контролира според температурата. Двете устройства са тясно свързани, така че двете често се продават като едно устройство. Това е много удобно, тъй като заема по-малко място и всичко е на едно място.

Какви данни показва термохигрометърът, за да е безопасно да посетите парната баня?

Когато температурата в сауната е около 100 - 110 градуса, хигрометърът трябва да показва под 35% влажност. В парната сауна, когато температурата е 60 градуса, оптималната влажност е 85%.

Правилно инсталиране на термо - влагомер в сауната

За да получите най-точни показания, е препоръчително да поставите термохигрометъра на височина от приблизително 1,6 метра. Оптимално е, когато се монтира на разстояние 1,5 - 2 метра от вратата, нагревателя и прозорците. Защото източниците на студ и топлина объркват точността на показанията.

Препоръчителни нива на влажност и температура на закрито:

Руска сауна. За предпочитане е термохигрометърът да показва около 75 до 85% влажност и + 60 до 70 градуса топлина;
Турска баня (парна). Термо-хигрометърът трябва да показва ниво на влажност от 95 до 100% и топлина от + 70 до 100 градуса;
Сауна. Оптимално, когато термохигрометърът показва 25 - 35% влажност и + 100 - 110 градуса топлина;
Тоалетна. Термохигрометърът трябва да показва 90 - 100% влажност и + 30 - 40 градуса топлина;
Салон. Препоръчително е показанията на термохигрометъра да са 30 - 60% влажност и +20 - 25 градуса топлина.


С правилното съотношение на температура и влажност процедурите в сауната ще бъдат приятни и полезни за тялото.

  • Гаранция (г.) 2
  • страна на производство Финландия
  • Тегло 0.4000

Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.

Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.

Доставката е винаги налична.

Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.

Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.

Срокът за доставка на сайта е приблизителен.

Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.

Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.

NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.


Цени за доставка до дома

Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.

Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).

Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.

Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.

 

Събиране на стоки

При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.

При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.

Връщане на стоката

Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.

Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:

1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.

2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.

3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]

NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.

Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.

Свързани продукти

Подобни продукти